cpbloggar

Alltså, har ni också sånna här cpbloggar som ni brukar läsa? Jag har typ en lista på... 6 bloggar som jag läser bara för att dom som skriver är sådär dumma i huvudet så man bara skrattar hela tiden och stör sig ♥ Alltså antingen är dom fett pantade eller så är dom jättekonstiga eller har fett med luft.. hihi, det är så kul. Det är dock inte storbloggare.
Dom flesta är bekanta till mig eller folk som jag pratat med i alla fall någon gång i livet (eller flera gånger). Har någon koppling till dom i alla fall hahaahah. Jag kanske är någons cpblogg? :D
image description
såhär ser jag ut utan smink :D
Postat av: Isabella szerafia

Du är min största retardblogg <3

2011-10-23 @ 17:59:21
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Nattiiizzz

DU ÄR DEN BLOGGEN FÖR MIG <333 Hahhaha nej.. :$$$$ DÄÄÄREMOOOT HAR VI EN GEMENSAM!!! För vi är awesome.

2011-10-23 @ 21:26:15
Postat av: Nathalie.. sen aa :)

nattizzzz: I knew it all along.....

HAAHHAHAah aa jag vet.. det är min största cpblogg typ <333

2011-10-24 @ 17:16:39
URL: http://www.amorsito.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0