Textinlägg hihi

Ska berätta lite om min helg hihi, den som ej är intresserad kan ju sluta läsa här.. typ... orkar inte lägga upp bilder för vet inte om min bebis skulle samtycka och orkar ej ringa och väcka honom nu HEHE

AJAAAA så vi fiskade lite... fast bara ett kort tag. För alla hormyggor ville äta mig :'( men första gången jag fiskat i mitt liv!! Och ehhh vi gick på bio, som sagt :D vi såg Men in black 3D... Inte vårat val, men den var faktiskt förvånansvärt bra! Asso jag e ju ej så att ja typ dör för action som min kille men ja, vi var båda nöjda. Den var lite sådär heart breaking i slutet så jag fick min nödvändiga dos av tårar också :))))))) åt fet kebabpizza efteråt och gick hem och dog lite. Vi gjorde väl inget speciellt förutoim det utan bara låg och myste och pratade och gick runt i norrländska skogarna AHAHHA man ska va aktiv B-|

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0