Mat <3

Var till Huddinge idag med mormor för att handla lite. Ska iväg till norrland imorgon för att hälsa på min älskling så behövde lite mat och en bra bok (eftersom att jag har hunnit avsluta the hunger games)... fett tråkigt att sitta på buss i typ 7-8 timmar utan något att göra jööö. Mormor var snäll och bjöd mig på thaimat ♥ åt pad krapao tills jag fick matkoma............. asso det såg inte så mycket ut men alltså va tvungen o knäppa upp byxorna som nåt jävla äckel hahahah ville dö :'(
värsta var när jag böjde mig ner i bokhandeln (efter maten haha) för att ta upp boken jag köpte... asso tror typ jag malde all mat genom att böja mig........ AJA HAAHAHAH köpte angels and demons så attee aahh... hej

(^den var gooo, men tror caramel är godare hihi)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0