My baby!

Majsen on drugs ^
Faan idag har jag varit helt off... Min babiiis skulle kastreras. Så följde henne till veterinären runt 9 på morgonen, och hämtade henne vid två. Sjukt tomt och ensamt utan henne. :( Hon var groggy några timmar efter, men sen så piggnade hon till. Det kändes jättehemskt att lämna henne hos folk som hon inte känner, men det gick ju bra till slut! Nu är det jobbiga att sätta på henne tratten inför natten så att hon inte tuggar upp sina stygn. Ni kan se hur fult rakad hon är på magen där dom skar upp henne på bilden! DDD:
Postat av: MK*

såå fein hon är ~

2010-09-24 @ 07:33:20
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: tuna wennerberg

Hej :) du är jätte duktig på att fota och undrar om du skulle kunna designa en blogg till mig här på blogg.se ?

tacksam för svar :)

här är min/min kompis nuvarande blogg: www.tunaockalicia.bloggplatsen.se

2010-09-24 @ 15:19:16
Postat av: Flöff

Så söööt. Men nu känner hon inte ett trängande behov av att bli påsatt längre! Skönt för'na.

2010-09-24 @ 16:49:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0