Från hjärtat

Alla som känner mig vet säkert kärleken jag har för svensk hiphop :) (Inte minst Mohammed Ali hihi)
Men tänkte sprida videon nu: HighWon - Från hjärtat
Skulle ha varit där på inspelningen, men hade skola HEHE. Kul. Nä. Men aa, sjukt bra låt. Texten knäcker allt oki. Helt klart värd att lyssna på, vad för musik man än tycker om... Bästa nya jag hört på länge. Detta har tagit svensk hiphop till en ny nivå!

Tiden tick-tick-tickar på, tänker fort dagarna går
Sommar höst vinter och vår, shit där gick ju ett till år
Allting går så jävla fort känns som om det var igår
Då jag spela mina kort, fan vad dumt jag tänkte då
Jag är mitt eget resultat utav egna keffa val
Nu tackar jag för varje dag uppskattar allt det som man har

 

Postat av: sara

rasmus har en t-shirt med dom :$

2010-09-05 @ 21:57:03
URL: http://breaktown.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0