Rosa glittriga naglar

Åhh måste berätta... jag gick till Starlight Nails i Fridhemsplan för att fixa mina naglar som vanligt. Dom har bra priser och hon som fixar naglarna är jättegullig och duktig :) Asso, jag har alltid fixat vanliga fransk manikyr där men aaa denna gång så ville jag ha glittriga istället. Det kostar bara 75kr extra enligt deras prislapp, höhö. Så hade blivit 625 istället för 550. När jag sedan skulle betala så räknade mannen i kassan ut det till 750 kr? Haha, men att jag skulle få 50 kr rabatt för att jag fick vänta typ? Hahahaha alltså VA? Dom försökte blåsa mig alltså. Men var trött och pratade i luren så ville ba hem, så orkade ej. Men asso :):) från 625 till 750 är ej ok. Vad jag vet så gjorde hon inget utöver det jag bad om? Om hon gjorde det så är det ju fan inte mitt fel HAHA det måste hon ju informera om då och fråga eftersom att jag ej bett om det.
Så aa, jag kommer iaf aldrig gå dit igen. Om ni vill bli hustlade på pengar så rekommenderar jag Starlight Nails, men aldrig mer för min del så AAAAA sug på den. Dom borde skämmas lite.

Dom är sjukt fina och välgjorda, men inget som jag var beredd att betala 750 kr för? Ät bajs

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0