Warrraaa warra

På gud jag ser fett svensk ut hahaahh :D ögonen ser riktigt blåååå ut där..
Men aa sista inlägget för idag då! Ville ba säga att jag hatar folk med mycket snack, lite verkstad. Som säger: aa jag ska göra det och det och det, och köpa det och det och det och ska åka dit och dit och göra det. Aaa ni fattar. Och så är det ungefär 2% som faktiskt händer. Så man typ slutar ta något seriöst vad dom säger. Hahah o dom tror typ inte folk reagerar på att sakerna dom säger aldrig händer typ. Typ fattar inte att det är skämmigt :$

Aa har min klagodag idag
Postat av: Isabella szerafia

hehe gillar när du är klagar. sen e du fin!



GEL GEL GEL GEL YANIMAAAAAAA!!!!!!!!

2011-09-20 @ 00:28:28
URL: http://szerafia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0