Skräckfilm..

Igår skrev jag ju att jag skulle hem till Natalie och se på skräckfilm? :p Och gissa om det var en skräckfilm... hahahaha... Drar storyn, det kommer räcka för att ni ska spy/vilja se den.

Ok, så det är såhär va. Det är en läkare (antagligen kirurg av något slag? jag minns inte haha) i Tyskland som har fått för sig att han ska göra en mänsklig tusenfoting... Den mänskliga tusenfotingen kommer att bestå av tre personer. Personen längst fram har ju mest tur, den får äta vanlig mat! :D Personen i mitten är fastsydd med sin mun mot personen längst fram anus... Och den i mittens anus sitter i sin tur ihop med personens mun längst bak :D
Det hela går ut på att den längst fram ska äta mat, bajsa i den i mittens mun, så ska hon äta det och i sin tur bajsa ut det i munnen på den längst bak..................... Det är den mest äckliga filmen jag sett... på riktigt :( Och antagligen det äckligaste jag någonsin kommer skriva om i min blogg!

"The Human Centipede"

Efter filmen så fixade vi ansiktsmasker :D:DD


Man blev rosa och glansig :( såg ut som en svettig gris


HAHA nattis tog bilden.. vet verkligen inte vad som hände.. min näsa ser nämligen inte ALLS ut sådär irl :( haha tror det är vinkeln/grimasen som får det att se så stört ut haha


Lånade Natalies (eller familjens) nya system! Canon EOS 550D.. minns inte vilket objektiv men den var verkligen GRYM :) synd att dom inte ville byta med min :sss deras är ju bara värd 5000 kr mer :s... DAAH
brun jag är btw :D


Natalie sitter och visar mig bilder från Italienresan :D och jävlar vad brun hon har blivit! Syns inte på bilden kanske haha, men hon var fan brunare än mig..
Postat av: Fluff

JAG MÅDDE ILLA HELA KVÄLLEN IGÅR :'(:'( Det äckligastejag nånsin sett, seriöstt.

2010-07-07 @ 02:19:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0