Min sanna sida

Ellen tog kort på mig. En bild av min sanna sida.. Me en feeet meny från mcdonalds.. HAHA. Det är jag i min sanna skepnad.............................. och aaa tänkte bara dela med mig av det. Det och mina fina pannrynkor. Hihi. Ska lägga mer bilder på oss sen som jag har i min kamera :$$$ alla vill veta

HAAH skitknubbiga armar:D men de e så de e när man äter mcdonalds AHHAHA
Postat av: Victoria ♥

hjahaha diggar lilla ballerina kakan som ba ligger där <3

2011-04-18 @ 19:59:24
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Steffi

okeeej låt oss reda ut några saker här.

1. McDonalds mat är gott så kör på!! (iallafall gott det jag kan beställa, bröd med ost haha)

2. Dina armar ar perfekta!

3. Du och din tröja är fiiina!

heheeh

2011-04-18 @ 23:33:23

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0