Svar på kommentar

Taaack ♥
Jag har redigerat alla mina bilder i Adobe Photoshop CS3 och Adobe Photoshop CS5, men för att uppnå samma effekt som jag gör i mina bilder tror jag inte det behövs. Skärpa och kontrast/ljus är allt. :)
Postat av: saga

hejhej, jag lånar din finfin design :)

men det jag önskar så mkt är en header om du gör sådana?

om det är möjligt vill jag jätte gärna ha en liknande som den i din fjärde design fast det står : saga åkerlund sen om man kan fixa den dära musen så den är som ett kryss? :D <3

2010-10-17 @ 17:57:27
URL: http://sagamalena.blogg.se/
Postat av: bea ♥

Heeej nati :D



du måste tröttnat på mig nu.. har typ kommenterat hundra gånger, hehe.. men en sak: det blir inte alls som dina bilder om man redigerar! du har mycket finare bilder.......... får jag bara fråga, betalar du för att använda photoshop?



kraaaaaam beaaaaaa ♥

2010-10-18 @ 18:37:36
URL: http://bunniiee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0