Skittråkigt, jag vet!

(Tryck F5 om ni inte ser nya designen) 
Alltså jag vet, jag lägger bara upp mobilbilder typ. Det är skittråkigt för det är så jävla sämst kvalité :( Men såhär äre va; Jag har en skitkass dator som bara har 3 fungerande USB-uttag. Alla är på baksidan. Där har jag internet, mus och tangentbord... Så det är fett problematiskt för mig när jag ska koppla in stora kameran o överföra bilder ... så jag skiter i för det mesta. Plus att jag inte har något vackert att fotografera... HAHAH så aaaaaa nu vet alla det ♥

Här är en jättefin bild på mig och Betül <3

 


(vi tog värre bilder än såhär men dom behåller jag nog för mig själv :| tills vidare...)

 

Postat av: Bea

Fin design :) Hur gör du så att dina bilder blir så där ljusa, och när man lägger musen på den så blir den mörkare?

2011-10-20 @ 18:14:42
URL: http://bunniiee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0