Detta är inte Nathaa

För hon ligger på mage på golvet och fotar min och hennes mobil. De är jättegulliga.
Det är jättesvårt att skriva när hon inte ser men whatever.
Vi har iaf tjockat på McDonalds <3 för.. det är alltid där vi hamnar.

Aaaa ska skriva en dikt här nu också. Tillägnad Natha.

Pennan springer över savannen
Natha rider med kravannen
Mot nya äventyr
Dit man kosan styr
En liten lampa lyser upp vägen
De har pratat med en mäklare om lägen
De ska flytta in i ett eget hus
Där de kan hitta på massa bus
Natha har blåsor på foten
Dvärgen ramlar med ansiktet ner i lorten
Alla skrattar gott åt dvärgen
Sen blir det plötsligt kallt in i märgen
AKTA! EN DEMENTOR!
"Hej jag heter Tor"
Presenterar han i kappan sig som
Alla vänder sig om
Och ser att de är fast i en bok
EGENTLIGEN ÄR DE I ETT LOK?!

Aa den var slut så. För... den är slut. Så.
MEN!. hade jag haft en egen blogg hade jag länkat den. för att få fler besökare. Men det har jag inte. Så jag ska bara smyga långsamt härifrån. He he he he he he he he he he he hehehehehe.

/Nattiiiiizzz som inte är samma människa som Natha fast vi kanske är samma person med flera personligheter???

PS, bifogar bild på lax med hatt.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0