Twilight

Haha köpte den här för typ två veckor sen.. tänkte lägga upp o ba kolla vad jag köpte:P::P:P:P men aa nu har jag ju hunnit läsa ut den sen länge sen eftersom att jag är så lat och aldrig la upp det hahaha... aaa.
Men tänkte jag ska ge det en ärlig chans (det är Twilight för er tröga). Kostade bara 85 kr så jag körde hårt. Jag gillade att den var väldigt lättläst och enkel, för då slapp man tänka (jag hade precis läst ut en bok på nästan 1200 sidor så orkade inte tänka:@). Men den var väldigt upprepande och till slut blev det fett överdrivet och man ville ba kasta iväg boken. Men tapper som jag är så fortsatte jag ju läsa. Asso den är inte särskilt välskriven och hela historian känns ganska löjlig men aa, ska köpa fortsättningen någon dag och läsa vidare. Kanske blir bättre. Kanske inte. HAHA. Inte favoritbok men aa det är bra tidsfördriv.
JAAAA bokrecensenten no1 är jag


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0