God juul :D

Inviger inlägget så som jag inviger julafton :D hos Natalie. Vi kollade på något helt mongo film om barn som var konstiga.... Sen sprang vi till tåget mitt i natten -.- ville dö.

(obs, ej seriösa bilder för dom som inte fattar....... och fint att mitt ena bröst ser jättestort ut på sista bilden HAAHah man ba vafan hände)

Ajaaaa fick fina grejor idag :D önskade mig typ inget annat än pengar och strumpor så blev lite surprise! Fick pengar, presentkort på MUS och H&M! Sen smågrejer som badskum, halsband, sockor/strumpor <3, och en klocka! Fick ett par fina örhängen av min älskling sen också <333 dom var jättefina och av guld, precis så jag gillar mina örhängen, även om det inte syns på bilden att dom e guldiga :) men han sa att jag skulle få något mer imorgon :| vi får väl se...

 

Postat av: Flöff

"ASsssååååeee.. inte för att vara sån men.. tåget står inne...." ".....va??" "OMG VI HAR MISSAT DET!!" "VA NEJ" "ELLER VÄNTA DÖRRARNA ÖPPNAS NU VI HINNER" "OKEJ JAG HÅLLER UPP DÖRRARNA!!! Springer iväg" ".....:JAG VET INTE HUR MAN PLANKAR HUR KOMMER JAG IGEEENOM" Ahahhaa asså HELT STÖRDA I HUVUDET :'(

2011-12-25 @ 11:54:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0