Gör så att man inte kan markera text+bilder i din blogg

Jihi, jag la själv nyss in det här i min blogg och testade om det funkade. Men tog bort för att aa.. jag ska ju ha sån där "rolig" blogg där jag delar med mig av mina gudomliga (snarare bristande) html & css kunskaper. HEHE, så man kan kopiera koderna.. 

I alla fall, om du har lagt så man inte kan högerklicka så är ju det bra. Men glöm inte att det bara är markera och ctrl+v för att kopiera ändå haha. Så nu vill man kanske ha bort det här. Och det är inte svårare än att lägga in den här koden i alla dina kodmallar (framsida, inläggssida, kategorisida, arkivsida)

<body bgcolor="#FFFFFF" ondragstart="return false" onselectstart="return false" oncontextmenu="return false">
Postat av: Victoria ♥

tung du eeee!!!!!!! ctrl + c nu hheehhe

2011-04-17 @ 19:14:05
URL: http://natdhasis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

vart i kodmallen ska man lägga in det? tacksam för svar!

2011-08-13 @ 15:26:03
URL: http://rebeccahoiby.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0